Klachtenprocedure ELA Kousen
Niet tevreden over de geleverde verstrekking?
U heeft een medische verstrekking geleverd gekregen. Ondanks het feit dat wij met u uitgebreid de (on)mogelijkheden en eventuele beperkingen van de verstrekking hebben besproken, kan het toch zo zijn dat de verstrekking niet voldoet aan de eisen die van een dergelijke verstrekking mag worden verwacht. Indien wij een ‘ontevredenheid’ van u hebben vernomen zullen wij deze als klacht in behandeling nemen conform de Wet Klachtrecht Cliënt Zorgsector.
Klachtenprocedure
- U meldt uw klacht telefonisch of per e-mail.
- De klacht wordt geregistreerd.
- De klacht wordt onmiddellijk onderzocht en zo mogelijk direct opgelost (in ieder geval binnen 5 werkdagen).
- Indien de klacht niet meteen kan worden opgelost, wordt de productspecialiste van de leverancier ingeschakeld.
- De oplossing komt altijd tot stand in samenspraak met u.
- Mocht u het niet eens zijn met de oplossing dan kunt u zich melden bij de Klachtencommissie van NVCZ (secretaris@nvcz.nl)
- Is uw klacht nog niet naar behoren opgelost dan is er de mogelijkheid om de uitspraak van de klachtencommissie voor te leggen aan de Geschillencommissie van de SEMH, info@semh.info
Klik hier om het Klachtenformulier down te loaden.